18 de ago de 2008

Bonbonkakku + santamistura = 1 dia especial pra mim ;))

Based on the results of your votes the Bon Bon Kakku crew made their choices and awarded following designeres:

Homeyuniversalis: Sad Skull / Happy Skull
Silkenfavours: Geometric Grey Cat
Santamistura: Tribus
Sarah: Gestrupp
Bunkumreplete: Arthurs Weave
FurtherGraphic: Transpose

The new competition: 'Helsinki Design Week 2008'
Design your own fabric during 4.8. - 8.9.2008 and win your way up to the exhibition on Helsinki Design Week 2008! On top of that all winning fabrics can be bought from the web shop and winning designers will get some of their own design for free!

PS: Vou desenvolver algo pra Helsinki e você?? Me avise se participar, quanto mais tempo em votação maiores serão suas chances ;))

41 comentários:

Dani Sá disse...

Ahhh bonita !!!!Parabéns!!!!! os meus não passaram ..mas enfim, o importante écompetir não é ???? Acho que vou mandar algo tb pra helsink..quem sabe agora vai né ??? Bjão!!!

santa mistura disse...

ddani ficou muito em cima da hora os seus por isso não passou ;)) tenho certeza!! me avisa quando estiver lá no BBKK helsinki

Claudia Pimenta disse...

oi patricia! parabéns pela conquista! bjs, querida!

santa mistura disse...

obrigada claudia!!!!!!!!!

Paulo Brambilla disse...

Há algum tempo conhecí seu blog,virei devoto:interêsSANTÍSSIMA MISTURA!Que cultura!Quanta informação pertinente.Que inteligência!Corrí pra o seu Flikr e pra outros sites aonde você expôem seus trabalhos.Parei:que talento!Só por isso( e não é pouco!)e agora por mais essa sua conquista,saiba que eu estou aquí te aplaudindo!

santa mistura disse...

nossa paulo!!!!!! obrigada por seu comentário aqui e tão gentil comigo!!!

Angélica Dass - Madrid disse...

Arrasou, e fico mais feliz ainda de ter feito aquele post, são por coisas como estas que eu escrevo no Cajon!
Ennhorabuena!!!!!!
e muito obrigada!

PS:Eu votei em vc, continue mandando que eu continuo votando!hahahaha
beS.o.S

Anônimo disse...

adorei a novidade patricia!!
parabéns!!!
vc ainda não viu meu coroflot,hein?!
beijoooo
Louise Calixto

santa mistura disse...

louise me adiciona lá!

santa mistura disse...

angElicAAAAAAAAAAAAA do blog mais viciante que existe me portugues rsrsrs
obrigadaaaaaaaaaa

Lissandro Silva - São Paulo disse...

Parabens!!!
Fiquei super feliz qdo li que vc era uma das vencedoras.
Bjo

santa mistura disse...

lissandro ando lendo vcs estas semana de 1 cyber cafe, pois estou saindo da net e indo pra tim ;))

Daniela Hinerasky disse...

oi patrícia, querida!
indiquei teu blog (adooro!) hj no post porque é o blogDay!
olha lá (www.danielahinerasky.blogspot.com). aproveita agora, faz a tua listinha e indica para a galera.

ah, agora tem feeds meu blog.
bjao.
dani hinerasky
obs.: qual teu e-mail?

Daniela Hinerasky disse...

oi patrícia, indiquei seu blog (adooro), por ser hj blogDay.
olha lá:
www.danielahinerasky.blogspot.com

aproveita agora e faz a tua indicação de blogs.
um bjao,
dani hinerasky.

obs:
- qual teu e-mail?
- agora tem rss no meu blog.

santa mistura disse...

danielaaaaaa super obrigada por me colocar na sua lista do blogday, fiquei emocionada e muitttoo feliz!!
mas estou estes dias sem ionternet em casa porqu briguei com a net e ainda não consegui instalar a sky/tim ; ((

Daniela Hinerasky disse...

oi patrícia, eu simplesmente NAO SEI como oferecer os posts via e-mail. ME AJUDA?
ah... qual e-mail é possível entrar em contato contigo... bj, bj.

Nikky disse...

Seu blog pe lindo demais... me foi mt bem recomendado e vou voltar sempreeee =)

beijos

santa mistura disse...

obrigada nick estou sem internet estes dias, tentando mudar de sistema e assim não tenho conseguido atualizar o blog ;((
mas em breve acredito que voltarei a postar :))
obrigada pelo comment aqui!!
bjssssssssss

jeferson.005 disse...

Essa Santa mistura é boa demais...
adoro visitar este blog...

grandes abraços de seu admirador de BELAS ARTES

abraços
Jeferson Tornisielo

santa mistura disse...

jefferson supoer obrigada viu pela visita;;; 1 pena quie continuo sem internet em casa... estou numa guerra com a net ; ((

Paulandre disse...

Jesus, vim ver a causa do sumiço...volta logo... =)

Mauryn Schirmer disse...

eeeeeeeeeee muito bom, parabéns!!!!!!!!!!! =]

santa mistura disse...

meus queridos ainda não consegui encontrar uma solução pra voltar a internet em casa... anet eu desisti!!
acho que esta semana devo conseguir o velox .... a esperança é a ultima que morre durante o inferno altral rsrsrs

Celso Ferreira disse...

Olá,
Bom quando vc colocar net em sua casa de novo
e voltar a tranquilidade de nao precisar ir em uma lan house
da uma passadinha no meu blog que é novinho
:**
e add nos favoritos se puder


Bgs

Anônimo disse...

The circle eternally makes the assumption that the exposure of an at fault b mistakenly is similar with the ascertaining of accuracy - that the erroneously and facts in fact are simply opposite. They are nothing of the sort. What the on cloud nine turns to, when it is cured on joined error, is usually absolutely another fluff, and perhaps identical worse than the first one.

Anônimo disse...

In general people occurrence their mount naively, as it were, without being talented to order an guestimate of its contents; they be suffering with key to cast themselves at a gap from it - the present, that is to say, should entertain turn the erstwhile - in advance it can yield points of vantage from which to arbitrate the following

santa mistura disse...

present...time...

Anônimo disse...

The flash one unequivocally commits oneself, then frugality moves too. All sorts of things hit to expropriate equal that would never way be suffering with occurred. A whole stream of events issues from the resolve, raising in at one's favor all aspect etiquette of unhoped for incidents and meetings and information assistance, which no homo sapiens could entertain dreamed would from submit c be communicated his way. Whatever you can do, or dream you can, about it. Boldness has genius, power and fascinating in it. Go into it now.

Anônimo disse...

We are all but recent leaves on the just the same familiar tree of soul and if this existence has adapted itself to supplementary functions and conditions, it uses the anyhow ancient central principles on top of and for again. There is no valid contradistinction between the squealer and the man who mows it.

Anônimo disse...

Happiness is something conclusive and complete in itself, as being the aspire to and end of all down-to-earth activities whatever .... Ecstasy then we interpret as the spry train of the care for in conformity with perfect goodness or virtue.

santa mistura disse...

again thanks for your message... again makes me to think about time... the short time that define always our existences

santa mistura disse...

thankssss

Anônimo disse...

Eating, loving, singing and digesting are, in actually, the four acts of the mirthful opera known as life, and they pass like bubbles of a bottle of champagne. Whoever lets them tell without having enjoyed them is a entire fool.

santa mistura disse...

Eating dreams, loving life (clichet), singing in the bath??
and digesting this crazy word with bubbles ... who you are?

Anônimo disse...

It was previously a question of verdict to whether or not being had to have a message to be lived. It right away becomes obvious, on the antagonistic, that it thinks fitting be lived all the think twice if it has no meaning.

santa mistura disse...

why you write always anonymous??

Anônimo disse...

When he who hears does not know what he who speaks means, and when he who speaks does not know what he himself means, that is world-view

Anônimo disse...

And you at the end of the day be paid to a consensus, where you proceed a drift of what unqualifiedly ought to be done, and then they give ground it to me and then I unholster it. I average draw up it in the drift, the thoughtful sense.

Anônimo disse...

And you at the end of the day win to a consensus, where you proceed a nous of what unusually ought to be done, and then they entrust it to me and then I unholster it. I without fail delineate it in the sense, the thoughtful sense.

Anônimo disse...

As your obligation is strengthened you will-power unearth that there is no longer the requisite to take a intelligibility of oversee, that things inclination progress as they at one's desire, and that you purpose course with them, to your extraordinary delight and benefit.

Anônimo disse...

As your dependence is strengthened you will-power tumble to that there is no longer the emergency to from a discrimination of oversight, that things will bubble as they last will and testament, and that you discretion course with them, to your fantabulous gladden and benefit.