26 de mai de 2008

"Easy peasy to make me happy"

e assim acordei com os feeds de Kingdom Of Style, com divertido txt, ela faz o post...
"fácil tapear para me fazer feliz, fácil tapear para me fazer sorrir..." e visitei o link My Thereza e entendi o porque na última frase - "... fácil tapear para me fazer quebrar." Simplesmente o link é um e-commerce que vc vê o produto com a foto do desfile, e quando escolhe o produto pode ter um close dele e da estampa gigante = 1 net-a-porter + completo. Dá mesmo vontade de consumir ; ))

And like this I woke up with the feeds of Kingdom Of Style, with a funny txt, she does the post... "Easy peasy to make me happy, Easy peasy to make me smile..." and I visited the link My Thereza and I understood why the last phrase - "... Easy peasy to make me bankrupt." Simply the link is an e-commerce that you look at the product with the picture of the runway, and when you chooses the product you have a close-up of it and with a gigantic detail of the print = 1 net-a-porter + complete!!!

Nenhum comentário: