19 de jul de 2007

Green Label Art + 1 week of art works

Mountain Dew, which we've never tasted, has engaged a number of creative types (artists, skateboarders, tattooists, sneaker designers, toymakers) to design a limited-edition series of 16-ounce aluminum bottles for the soft drink. The eclectic results can be seen on the Dew's elaborately ambitious Green Label Art website (which you should look at). The series is in selected stores through October ( riottt ). via worldofwonder

Why not a fashion brand in Rio de Janeiro does not to do the same? only that i´ll invite double of fashion designers with this team of artists for to develop products, also after to watch the videos of rinpaeshidan it´s so easy to imagine products, passes thousands of collections of prints in front of my mind, sometimes details... sometimes prints in repeat... incredible!!! So after it sure no one will talking about international disgrace noticeable in blogview/ first view
Again I ask "WHY" the vanity of 1 person stops that the brand grow, it will be so easy if they make associations to creative names . So Rio... pass the time ... my hope stayed all deposited in the kylza ribas.


Mountain Dew ( Orvalho de montanha), que nós nunca provamos, diversos artistas, skateboarders, tattooists, desenhistas de sneaker(tenis), desenvolvedores de brinquedos para projetarem uma série de garrafas em alumínio garrafas(edição limitada) para o refrigerante. Os resultados ecléticos podem ser vistos no site Green Label Art (que você deve olhar). A série em lojas selecionadas à partir de outubro ( riottt ). via worldofwonder

Porque 1 marca de moda carioca não faz o mesmo? Só que eu convidaria duplas de estilistas com este time de artistas para desenvolver produtos para confecção, também depois de assistir aos vídeos de rinpaeshidan não fica nada nada difícil imaginar produtos, passa milhares de coleções de estampas na minha frente, às vezes detalhes... às vezes corridos... incrível!!! E assim não íamos passar um vexame internacional, destacado pelo blogview/ first view
Mais uma vez pergunto "por que" a vaidade 1 pessoa impede que a marca cresça associadas a nomes criativos de fato?? É Rio... foi o tempo da moda carioca!!! minha esperança fica toda depositada na kylza ribas.

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