14 de fev de 2007

for Special Occasions ... Favours & Accessories by Suzanne Smith

During all the day, yesterday, I visited new designers on line link, design discipline = textiles. Perhaps more than 100 designers textiles, an impressive stuff that unites diverse news "textiles minds", in the middle of them, Suzanne Smith, my English don´t helps me to understand if her collection was for us to eat!! Like this, I wrote to Suzanne asking and she answered... "my work is jewellery and other objects that are inspired by food but they are not real food!!! There are ‘cakes’ and ‘chocolates’ that are made from felt and textiles and jewellery made from silver, felt and gems." ... So her collection is for to eat with our eyes;))

Durante todo o dia, ontem, eu visitei new designers on line link, disciplina de designers = tecidos. Talvez mais de 100 designers têxteis, um material impressionante que une diversas novas "mentes têxteis", no meio deles, Suzanne Smith, meu inglês não me ajuda à entender se sua coleção era para comermos!! Assim, escrevi a Suzanne para perguntar e ela respondeu... "Meu trabalho é com joalheria e outros objetos que são inspirados por alimentos mas eles não são alimentos reais!!! Há 'bolos' e 'chocolates' que são feitos de fazendas e feltros e a joalheria feita de prata, pedras preciosas e feltro". ... Então sua coleção é para comer com os nossos olhos ;))

2 comentários:

Thiene B. disse...

Uau, fiquei até com fome! ;-)
Beijos!

santa mistura disse...

achei tão incrível thiene ;)) ainda bem que conheci via web, pessoalmente tinha experimentado com a boca rsrsrs